Publicitatea stradala - cel mai eficient mod pentru promovarea afacerii tale
Publicitatea stradală, frecvent denumită și outdoor sau publicitate exterioară este cel mai vechi mediu de reclamă din lume prin intermediul căruia se transmite mesajul publicitar către consumatori. Rolul outdoor-ului este prezentarea convingătoate a produselor către cumpărător sau utilizator. Acest tip de publicitate este prezentat sub formă de afiș sau panou publicitar și include reclame pe clădiri, în pietre, străzi, vehicule, oriunde călătorește consumatorul. Publicitatea exterioară din România a evoluat extrem de mult pe parcursul ultimelor decenii, lucru care se datorează în mod special tehnicii moderne, dar și libertății de exprimare concretizată după 1990. În prezent, se află într-o continuă creștere, însă depinde și de conjuctura economică.
Publicitatea ocupă un rol deosebit de important deoarece promovează imaginea unui produs sau a unui serviciu și are ca principal obiectiv „să facă cunoscute și să pună în valoare un produs sau o marcă, un serviciu sau o activitate, o instituție sau o cauză importantă, un grup sau o persoană”. Prin intermediul publicității, în special a publicității exterioare, publicul poate fi informat și consecvent are posibilitatea de a alege.
Cea mai utilizata varianta pentru publicitatea stradala este reprezentata de expunerea reclamelor pe panouri publicitare stradale (backlit). Acestea pot avea dimensiuni diferite (3.2×2.4m, 4x3m, 4x6m, 6x3m, 6x5m, 8x3m), si optional pot fi dotate cu sisteme de iluminare pe timp de noapte.
Amplasarea panouri publicitare disponibile pentru inchiriere:
- Alexandria
- Azuga
- Bacau
- Baia Mare
- Bragadiru
- Braila
- Brasov
- Botosani
- Bucuresti
- Buhusi
- Busteni
- Cluj Napoca
- Constanta
- Craiova
- Deva
- Focsani
- Galati
- Ghimbav
- Giurgiu
- Hunedoara
- Iasi
- Jilava
- Oradea
- Pantelimon
- Piatra Neamt
- Pitesti
- Ploiesti
- Popesti Leordeni
- Predeal
- Ramnicu Valcea
- Sibiu
- Suceava
- Targu Frumos
- Targu Mures
- Timisoara
- Tulcea
- Voluntari