Steaguri Publicitare amplasate pe stalpii de iluminat oriunde in Bucuresti.

  Publicitatea in lift reprezinta unul dintre multiplele tipuri de publicitate indoor, care si-a demonstrat beneficiile si avantajele in fata altor medii de promovare. Liftul este folosit zilnic de persoane care pot deveni consumatori pentru produsele si serviciile unei companii ce se promoveaza in acest mediu, deoarece impactul vizual este instantaneu.

 Poziţionarea strategică a tabloului publicitar în interiorul cabinei de lift, situat lângă panoul de comandă al ascensorului, la o înălţime medie, este accesibila tuturor si oferta un succces garantat catre publicul tinta.

Avantajele publicitatii in lift:

1. Exclusivitate

Consumatorului nu i se dau alternative de reclame, iar produsul sau serviciul expus are exclusivitate.

2. Audienta targetata

Campaniile din lift asigura o audienta targetata, reclama fiind destinata strict locuitorilor din zona respectiva. Timpul petrecut de o persoana in lift este cuprins intre 10 – 25 secunde, iar procentajul de retinere al mesajului este de 80%.

3. Public diversificat

Din studiile efectuare reiese ca:

• 89% iau masa in oras mai mult decat o data pe luna

• 48% se duc la restaurantele la care vad reclama in lift

• 60% comanda mancare acasa

• 89% sunt activi din punct de vedere sportiv

• 75% isi innoiesc garderoba cel putin lunar

• 66% dintre respondentii cu varsta intre 20 – 34 de ani se duc cel putin lunar in club

Zebra Advertising va ofera solutii de promovare in lifturile din Bucuresti si statiunea Mamaia (in special hoteluri de 3 si 4 stele).

Servicii incluse in campania de promovare in lifturi / ascensoare:
– print materiale pentru intreaga perioada a campaniei
– decorarea spatiului publicitar din lift
– schimbare grafica la cerere (7, 14 sau 30 de zile)
– monitorizare si intretinerea locatiilor unde este expusa grafica publicitara


Durata campaniei de publicitate in lift este recomandata pe o perioada de 3 luni.

× How can I help you?